חה"כ אורי מקלב: "רבים מבאי חוק השבות אלו משפחות נוצריות"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ אורי מקלב: "רבים מבאי חוק השבות אלו משפחות נוצריות"

    ח"כ אורי מקלב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית: 'בעוד אנחנו עסוקים בלהציל את המשפחות באוקראינה הרפורמים עסוקים במריבות וקרע בעם. לצערנו ארגונים רבים עובדים כדי להביא לישראל את הפליטים ולא למדינות אחרות' | 'הקואליציה ספגה מהלומה לא פשוטה במושב האחרון, בלמנו חוקים רבים

    צילום: פלאש 90
    7:55
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on צה"ל החל בפינוי העזתים מרפיח; לקראת התמרון בעיר | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": אין ספק שהעלייה והמלחמה באוקראינה זה עניין מורכב וקשה מאוד. אנחנו יודעים שהיה חשיבות להתפתחות של הקהילות שם, בכל הזדמנות אני מעלה על נס את ההקרבה והאחריות שלהם והצלת האנשים והמשפחות שם. וזה דווקא כשאנשים מנסים להרוס את הזהות היהודית במתווה הכותל".

    "בזמן שאנחנו מנסים לשמור על המדינה היהודית יש מפלגות שרוצים להעלות הנה הרבה מסתננים כדי שהמדינה תהיה יותר חילונית. גם אלו שזכאי חוק השבות אלו אנשים שהסבא והסבתא היו נוצרים והתנהלו בגישה נוצרית ולכן הם לא יהודים אלא סתם פליטים. במצב הרגיל זה אנשים שכל הזכות שלהם היא בזכות הסבא. לבוא להגיד שזה רק 25,000 זה לא נכון הם רוצים להעלות יותר ממה שהעלו לפני כשלושים שנה" אמר מקלב.

    "צריכים לראות מה קרה במדינות אירופה, והם בוכים על קליטת הפליטים. אנחנו מדינה יהודית וקטנה וזה יחולל נזק רק. מה שמרצ והעבודה רוצים, זה יגרום לנזק ולהתבוללות רבה. אין למפלגות אלה שום אחריות בנושא עם ישראל. זה דברים שהכוונה שלהם לא דאגה לפליטים אלא אינטרס אחר לגמרי. איילת שקד לא מקבלת גיבוי מאנשי הממשלה וגם לא מאנשי מפלגתה, אנשים בלי אחריות בכוונת מכוון. הגיור עכשיו יהיה חסם קטן מאוד ואפילו זרז דרך חוק הגיור החדש – כל אחד שיהיה לו אישור לגייר יוכל לגייר את הפליטים".

    ח"כ מקלב סיכם את מושב החורף שהסתיים: 'קשה להחזיק אופוזיציה אנשים צריכים לדאוג לציבור שלהם חוזה לא פשוט להישאר באופוזיציה בה אין לנו דבר עבורם. מנגד, אנחנו רואים את האמת והמאחד שיש באופוזיציה. הקואליציה ספגה מהלומה לא פשוטה במושב האחרון, בלמנו חוקים רבים, האופוזיציה גילתה חריצות ודבקות במטרה, לא נתנו להם יום ולילה'



    0 תגובות